Något..

.. som jag har haft galet svårt för är SEPARATIONER. Separationer i alla dess former allt från att förlora en vän till förlora en materiell sak till förhållanden som gått i kras till död. Och tänkte på detta precis när jag lyssnade på spotify och när jag skulle till o slumra om (pga min sömnlösa natt!!!) ..långt bort från mitt drömland så hörde jag Marie Fredriksson sjunga TRO.
Den låten har jag fått lov att träna mig till att höra...för att jag grät som aldrig förr till den förut pga min älskade Sussie( nära släkting, vän och "syster) valt denna till hennes begravning...Helvete vad arg hon varit på mig om hon sett hur velig jag är med mitt liv...kände jag nu..kommer tillbaka till henne i en annan blogg för det är hon värd.

Sussie valde denna låten Tro när hon planerade sin begravning, (hon hade cancer och visste att hon inte skulle överleva) sen har denna låten bara varit en påminnelse om hur mycket jag saknar henne....så mycket så mycket så mycket...ja det var på väg att bli så illa att Marie Fredrikssons röst kunde jag inte klara av i någon form så jag tvingade mig själv att höra låten TRO och tillät mig själv att gråta till tårarna tog slut och ändå få fortsätta.....jag grät mig igenom sååååå många svåra nätter när detta hände. Men nu kan jag höra låten, TRO som jag faktiskt älskar den är såååå vacker och säger så mycket och det var därför som Sussie (R.I.P) valde den.

Men detta är en av de separationer som jag kommer vägra komma över vill bära med henne alltid men jag har accepterat hennes bortgång den är orättvis och brutal men hon är inte borta hon lever i mig OCH mina barn som hon var GudMor till.

Men tillbaka till vad mitt inlägg skulle handla om egentligen...och det var ju visserligen att jag är SÄMST på separationer...tänkte kanske man ska träna bort rädslan på sånt med genom att separera så mycket som möjligt. hahah inte i onödan men ta chansen att faktiskt säga nej du vi ska nog inte ses istället för att dra lögnen...oj nej...magsjuka eller ojoj nej jag har inte tid....istället dra undan plåstret och faktiskt säga Nej, jag känner inte att vi passar och detta gäller inte bara män ( har verkligen inte tänkt skaffa massa karlar som jag ska säga nej till..haha NEJ USCH så elak e ja int) Men detta ska alltså gälla allt...jobbet, onödiga vänner, släkt, antaganden osv....
Ja till och med saker!

Fan vilken skadad männska ja ä!!!

Men det var någon som sa det som skrämmer en mest ska man utsätta sig för så ofta det bara går så försvinner rädslan...tror det handlade om min rädsla för spindlar som fortfarande existerar. Den kommer jag ta sist att träna bort :)

                                  http://www.youtube.com/watch?v=ahZwR3E6KOM

                                              



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: