SJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En av de saker som jag är sämst på i hela världen är att vara sjuk.
Hatar att vara "svag" och inte kunna röra mig fritt o göra vad jag vill.
Nu i förrgår så fick jag gå till doktorn lite svårt att andas o börjat fått ont i ryggen. Min första tanke var lunginflammation!....så jag gick...o mycket riktigt så var det lunginflammation. För att få bort allt fick jag antibiotika som jag ska äta i 10 dagar. Men nu så fick jag gå hem igår inte för att jag ville men för att jag blev hemskickad.
Jag länner mig inte trött eller sjuk....hostig ja men men ...kanske jag som inte är så bra på att inte göra nåt så blir detta som träning. Jag tycker bara inte om att inte kunna rör mig o andas som vanligt. Men slut gnällt! Är det onsdag idag??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: