Go o gla ....

utan kexchoklad....
Mina sessor har sovit o Elins lägenghet och varit husvakt, mina stora tjejer!! Dom har haft så roligt, lekt att dom flyttat hemifrån vara bara hem en vända igår och åt lite mat med mamma Teres o sen vidare till lägenheten :)
Kommer ihåg hur viktig och stor man kände sig som liten när mamma o pappa åkte bort till exempel och man fick ha hela huset för sig själv O_o jag var inte den som hade brakfester heller o absolut inte hos oss för det hade redan gått fel för andra runt omkring mig så jag var nog lite rädd för att det skulle bli lika hos mig :/
Men stor mogen och viktig kände man sig när man hade det ansvaret.
Jag är tacksam över att Elin gav mina döttrar det ansvaret att ta hand om hennes lägenhet.
Själv är hon på semester på öland....hoppas den blir bättre än den varit hittills då hennes resesällskap varit lite mer .....överväldignande än hon hoppats på
Men som sagt Elin dont worry vi håller ställningarna här hemma i alla fall....o håller koll på blommorna me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: