Läste detta idag på min dotters kompis fejja....såååååå rätt skrivet ville bara kopiera in det här för att jag känner mig stolt över hennes insikt ...

 
‎"Vadå är det skämigt med mjukisbyxor i skolan? Jag skrattar åt alla som klär upp sig till skolan, varför gör man det? helt allvarligt..det är skolan,vem bryr sig om vad man har på sig? Det är ingen fest man ska på. jag sätter alltid på mig något som är skönt när jag ska till skolan.inte fan skiter jag i mina mjukis för att visa upp mig." Den här tjejen gav mig värsta styrkan, för precis som hon skrev - det är ingen fest man ska på, utan till skolan. Och det är stor skillnad,STOR! Och om jag är mindre omtyckt för att jag använder mjukisbyxor istället för att vara som alla andra sexiga jeansbrudar så vet jag inte vart världen är på väg... Det borde inte spela någon roll vad man har på sig, för man kommer ju till skolan av en anledning - att lära sig. Inte för att imponera på alla andra, eller för vissa handlar det ju om det, men vad tjänar man på det? Bra rykte? Massa vänner? Popularitet? Men hur länge håller det då? Livet är för kort för att försöka vara felfri. Jag är glad att jag träffat personer som älskar mig även fast jag inte har den snyggaste klädstilen. Vissa ser mig med hjärtat ♥
 
Klart josse vi ser dig med hjärtat....du är ju underbar o vacker klok och superduper härlig tjej!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: