Känner mig..

tacksam över så mycket. Sitter hemma idag den dagen som skulle varit första dagen på jobbet...
Båda mina barn har kommit in i skolan på ett bra sätt där dom trivs och hänger med i det tempot som klass 7 o 9 håller här. Med inrikting på matematik och NO och spanska som de andra i klassen började med redan i 6an.
Men tjejerna klarar det med bravur. Nu hoppas jag bara att jobbet kommer igång så jag får igång penninga flödet igen som inte varit allt för fett den senaste tiden!
Känns bra att vara hemma idag dock eftersom vi alla tre varit sjuka över månaden....shit 2månader snart.
Men nu så ska jag fixa o dona lite hemma få lite mer saker gjorda.
Göra mig av med de lådorna som är kvar ...vore ju på tiden eftersom dom stått där sen 1 juni :-/
Dags att GMAIG .....Get my ass into gear


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: