missplacerad ilska...

ibland funderar jag om facebook verkligen är så bra....i syftet som de flesta använder FB så är det jättebra men sen kommer det vissa saker upp på statusraderna som man bara skulle kunna låtit bli att skriva. Idag t ex så var tvättstugan ledig när jag var ner kl 8.15 och la i tvätten...tvättiden började kl 7 Reglerna på väggen säger om det gått en timme så är det ok att ta tvättstugan för då kommer förmodligen inte den som ska tvätta ner...och jag tog den....nu sitter jag och läser min grannes status (som är även min vän på fejjan) :Faan!! Satans idiotjävlar som inte fattar när dom har tvättid och INTE...men vänta bara!! Jag kommer ner snart...........!!!! Arrgghh!!! svaren på denna kommentar är riktade mot den som tagit stugan (jag, fast det visste hon ju inte då) men det står på kommentarerna saker som: Riv ut skiten och släng det på golvet!!!! Så gör jag :) eller gulliga kommentarer som : Heja Sussie..gör som Helena Svedman brukar göra..riv ur tvätten.. Nu tänker jag så här...är Sussie den som felat eller är det jag? Jag orkar inte bry mig och vet att det är inte min tvättid Sussie var sen men jag kommer gå ner och ta ur den om 40 min när hennes tvätt tvättat klart. Inga problem...Men blir bara helt galet förundrad över folk hur dom gör ....om man säger saker till folk mun till mun är en sak...men att faktiskt skriva ut det på fejjan som dagens händelse?! Jo visst det funkar finfint för en +40 ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: