jasså...

det är väl konstigt om man nu ska inbilla sig att detta är början till en relation att mannen i fråga åker till en annan stad i sägen att han ska jobba men i själva fallet kan han inte vara från sin vänner i den staden. Är det något som ska säga mig nej han tycker inte om dig eller ska det betyda bara att han är svag? Jag kommer lämna allt som är min trygghet för att ta fortsätta jobbet jag har i gbg...medans han har inget där mer än vänner inte ens en bostad!!!!
Jag blir förbryllad och fundersam....ska man ta steget in i detta eller bara sköta sig själv? Jag vet faktiskt inte...konstigt och knas känns det o trots att min intuition brukar vara stark så känner jag mig alltid ifrågasättande när det gäller män för mina hjärnspöken talar ibland högre än förståndet..
Ja what to do what to think?!
Kommer inte spendera mer tid just nu på detta dock utan bara slå på tvn o hoppas att dom visar nåt slags skit på tvn kl 01,54 en tidig måndags morgon :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: