Hur kan man?????

Blir galen vill hugga huvet av Raffa...han lovade mig i en månads tid att han skulle komma hit o hjälpa mig....idag kl:12.28 får jag ett sms....not coming today. Bussen gick kl:12.25!!!!!!!!! HUR ARROGANT OCH JÄVLA ELAK FÅR MAN VARA!?!?!??!?!! Jag skiter i allt nu...bryr mig inte orkar inte....tårarna forsar längst kinderna!!!!!! ORKAR INTE!!!!!!! Skiter i allt Detta är överlagt elakt....1 månad har gått o han säger jag kommer imorgon i morgon i morgon ....nu har en månad gått imorgon kommer Ludvika Hem har container på gården så att jag kan flytta bort allt. och få det kastat....imorgon kl:15-18 har jag den chansen.....INTE TORSDAG INTE FREDAG INTE NÅGON ANNAN JÄVLA DAG BARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IMORGON ONSDAGEN DEN 30/5 kl 15-18 Sen är det torsdag den sista .....SISTA chansen för mig att ta mig ner till GBG och flytta in betala hyran skriva kontrakt ALLT!!!!! Men JÄVLAR ANÅDA....JAG KAN SJÄLV!!!!!!!!!!!!!! Ska inte ha en jävel som hjälper mig ska dra iväg allt själv....ska bära o bubba utan att be nån enda jävel om hjälp om det så ska bli det sista jag gör....om detta ska döda mig ska jag göra det själv så ska jag sätta upp fingret under näsan på Raffa....och säga DRA ÅT HELVETE DIN FITTA!!!! Vem fan behöver DIG din jävla SVIKARE!!! Jag vet att han väntar så han har nånstans att bo när han kommer ner....jag säger bara kommer han idag ....allt blir glömt kommer han imorgon kommer jag inte ens förlåta! TO BE CONTINUED!...........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: