..

When it comes to guys do exactly the opposite of what your intuition tells you???? Är det så?
Jag såg en tv show inatt nu när jag varit vaken halva natten o en tjejkompis till en annan sa så.. och jag tänkte att jag har nog tänkt lite lika för min intuition är STARK men inte när det gäller karlar...och som jag sitter här och känner mig ensam ser jag att folk loggar in och ut från fejjan vilket ...patetiskt nog ...får mig att känna mig inte så ensam. Hur som helst så undrar jag när saker o ting ska lugna sig i mitt liv och vad jag kan göra annorlunda för att få ett lugn....tänker att jag fokusera på barnen och det ska bli bra men har gjort det nu och känner ändå att något gör jag fel för lugnet kommer aldrig och vill inte behöva vänta in gammal ålder och död för att känna lugn...vad ska man göra?

Jag har fokuserat på andning och göra saker rätt och inte ljuga ....bara vara medmänsklig och individuell..finns det verkligen ingen plats för individualitet?

Känner jag behöver verkligen en lite break snart något som gör att jag hittar ny styrka och mod....något som motiverar mig...och något som får mig att känna tillit till livet igen för det som är just nu är BARA jobbigt....

Jag tror ju att varje människa föds med ett kall...jag känner också att jag slåss med mig själv i att bara följa intuition känns inte vuxet att ta beslut från ren instinkt utan att det måste vara ett beslut baserat på nogrann fakta.
Men jag är inte sån...jag är mer intuitiv..och javisst har min intuition tagit mig platser jag inte vill vara men å andra sidan så ska jag nog ha passerat dessa platser för att finna mer av mig själv...fast å andra sidan har dessa Stopovers tagit mycket av min styrka och min trygghet i min intuition.

Hur kan man lita på något som svikit en så många gånger....eller ska ja kanske inte se det som ett svek utan som något som fört mig närmare mitt mål....alternativ nummer två är ju lite mer ...hmmm....positivt tänkt.

Kanske borde jag bara följa min egen passion och min egen intuition precis som förr helt hänsynslöst och utan några som helst frågor om är detta rätt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: