blir tokig (?)

..jaha ännu har inte allt packats och inte heller är något klart att ta ner till GBG blir galen o trött och lite kinkig när saker inte händer. Plus att igår så gick spisen sönder !!!!!!!! hur i hela friden....jag vet inte vad som hände....Amin lagade mat och sen skulle indigo stänga av spisen och låsa den ( barnsäkra den) och när hon vrider om så smäller det till och jag som sitter i vardagsrummet hör hur det blir en smäll och ropar ut till Indigo ...jaja hur gick det där då? ....varpå hon kommer ut och ser skräckslagen ut och säger.....det blixtrade till och nu törs jag itne göra mer.... Nä tacka fan för det....i och med smällen så slocknade allt i hela lägenheten. Jag har ett nytt proppskåp och där hade jordfelsbrytaren slagit ifrån men när man slog på den igen så hände det inte mycket mer än att köket och hallen fick ström allt annat var fortfarande svart.... Livet är alltid ett äventyr....efter 40 min så hade en som tur e en jourhavande satt igång strömmen ute i trapphuset....phew....inget var fel innen i lägenheten. Och spisen den är totalhavererad....och nu har tanten en spis med två plattor på sitt köksbord som ska räcka till 5 personer... :D som sagt livet är ett äventyr...så nu får vi laga mat i omgångar och absolut inget mer än som tar två plattor...hihi...men men ' lika glad för det är jag för jag ska få flytta till gbg.....YIHOOOOOOOOOOOOOOO.... (kunde ju ha slutat bättre här i Ludvika än det nu gjorde utan spis och grejor men orkar inte ens bli LITE stressad över detta...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: