Äntligen!

Kom Maria och hennes Amin till mig igår efter några dagars strul för deras del. Marias mamma har kastat ut Amin då hon inte tycker om honom av någon anledning...Maria och han hade kommit ihop sig om något och när han dragit sig förbi Maria så hade han lagt armen förbi henne och detta såg Marias mamma som att han misshandlat henne...ställde sig med mobilen i handen o sa nu ringer jag till polisen tåget går om 30 min antingen tar Amin tåget eller så får han sitta i häktet över natten. Självklart valde Amin att åka till sin kompis som han har i Stockholm som tog emot honom där....men hans kompis fru i sin tur ville inte ta in Amin så kompisen betalade därför dyra pengar för att Amin skulle få bo fint på hotell. Dagen efter åkte Maria efter till honom i Stockholm och .....simsalabim nu är dom här. Barnen hade gjort så fint i deras rum och lät dom ta deras sängar så dom har nånstans att vara o bo. Sen när jag flyttar så hoppas vi på att dom ska ta min lägenhet i alla fall en månad eller två. Sen kanske dom kommer efter till GBG, Själv sitter jag här på arla morgonen och bara njuter...det är tyst och ändå är vi 5 pers här ....katten sitter på stolen mittemot och blinkar och vill att jag ska säga fina saker om henne....SOLEN skiner och himlen är nästa bara blå. Varmt ute för det känns inne...och mitt te smakar underbart!!!! Ska fortsätta min frulle nu så jag hinner äta innan träningen....Cirkel kl: 9.30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: