FLYTT!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

Helvete vad jag hatar att flytta..eller det är en sanning med modifikation..jag hatar själva flyttandet av saker men älskar att få uppleva nya ställen, platser, människor och i vid vissa av mina flyttar till och med andra kulturer. Tro inte nu att jag bott i Långtbortistan eller nåt sånt exotiskt nejdå pratar bara om USA...hihi Hur som helst tanten har flyttat ner 3 lass redan första var det största och höll på ta livet av mig USCHIBUSCHI så jobbigt det var. Men denna gången så tänkte tanten bra att gå träna dagen innan för jag var så stressad och jobbigt nervig visste om jag inte fick utlopp för all min energi så kommer jag bli tokig under natten..jo du vänta bara...så jag och farbror Morgan gick och tränade BodyPump jätte bra pass inspirerande instruktör tills KNAKELBRAK så hoppar tantens kota snett i nacken...så mitt jättebraiga knep för att få lite bättre sömn funkade alltså inte alls för i och med Pumpen som ledde till den sneda kotan så kunde jag inte ligga på sidan åt nåt håll inte på mage och knappt i ryggläge heller. Så när kl var 5.45 då bestämde jag mig för att gå upp o facebooka lite istället mycket roligare än ligga o vända o vrida på mig utan att komma till nåt klimax som i detta fallet hade varit LITE sömn åtminstone... jaja det är som det är... Nu sitter jag i alla fall på mammas och pappas skitdator och bloggar lite, så får jag hoppas på att få lite mer sömn i natt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: