Nu är det flera dagar i rad..

..som det spökar hemma hos mig. Aldrig har dessa energier hållt på så mycket som dom gjort den senaste veckan.
Som i natt när jasmine kommer in och inte ens en minut efter att hon kommit in i mitt sovrum kastar sig över mig och skriker rätt ut att ...-"Det kommer någon emot mig DET KOMMER NÅGON JAG HÖRDE DET!!!!!!! Mamma det lät så där som det låter av byxorna när tyget gnider mot varandra som det gör med jeans!"

Innan jag fick ur henne allt så grät hon och darrade...skrämde livet totalt ur mig!!!!
Fick lov att gå på toa fick lov att kissa så rädd hade jag blivit :) när jag sen gick tillbaka så somnade jag ett tag men känner det är någon i rummet vid 4 tiden så är det någon som leker med mina fingrar o naglar. Jasmine när hon håller mig i handen så brukar hon alltid leka med mina naglar så jag trodde det var hon.....när jag öppna ögonen så ligger inte ens Jasmine intill mig utan på "andra" delen av dubbelsängen vänd från mig.

Ja det spökar...

Har inte fått sovit en hel natt på åtminstone 3 dagar nu

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: