Hjärtattack!

Jo det känns som den sakta kommer krypandes när man ska schasa iväg två tonåringar. OMG!!!

Jag ska bara plattånga håret

Jag ska bara spelaklart (telefonen)

Jag ska bara

Jag ska bara

Sen kommer det.......10 över 8...fan jag måste byta kläder...för då har hon spillt på sin tröja då hon försöka äta gröt samtidigt som hon knyter på sig skorna och borstar håret på en o samma gång...
OH NOOOOOOOOOOOOOOOo

Jag sätter mig o ringer....och hör att dörren slår igen och att det dunsar i trappen som två elefanter rymt

tittar på klockan och nu är den 8.15 ...det är lugnt skolan ligger bara 10 minuter bort (om man promenerar vilket dom gör) och skolan ringer in 8.20.....mmmm då sitter jag kvar o känner efter ....mmmm....jodå hjärtat klappar som det ska ...än så länge ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: