Och hur är denna kvällen då????

Som så många andra fredagar... :) lite halvtråkig sittandes med alla reklamblad som Jasmine ska dela ut imorgon.
Jag o Raffa har också tagit på oss ett område....men nu har raffa åkt ner till Gbg för att jobba och kommer åter till nästa helg först. SÅ här sitter vi jag och Jasmine då Indigo är på sovaöverkalas.
I kväll gick jag o tränade två pass först var det BodyJam på schemat och GOD BLESS JAJJA...hon är så rolig och motiverande och sånt litet vitaminpiller blir alldeles glad och sprallig i hela kroppen
Sen drog Combaten igång....DAMN!!! det är fart på det passet. Längesen jag tränade Combat och det kändes att det var ett tag sen ahahha så nu är tanten riktigt trött och MOSIG
                                                                        


Imorgon är det dags för BodyPump och CxWorx (kanske)
Gnatt gott folk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: