jaha!

då var det dags för ännu en lördag fylld av reklam. Tur att dessa reklamvändor snart är slut jag tycker dom är skittråkiga och vill inte längre hjälpa till eller ha med dom att göra...pissreklam.
Men har suttit här o kollat webben ett tag tröstätit godis ( det är ok jag ska pumpa snart)

Tänker även på min vän Marie som fick en dotter för 3 veckor sen, hon blev sjuk och dålig så dom åkte till lasarettet med henne där det visar sig att hon har blodförgiftning OCH lunginflammation!!!!!!!!!!! 3 veckors knyttet var alltså sååååå sjuk.
Som mamma kan jag förstå smärtan som hon måste känna när hennes dotter så gott som nyfödda dotter är så sjuk, sen någon gång under tiden på lasarettet så ser dom att lillknyttan även har ett väldigt allvarligt fel på hjärtat i ilfart flygs dom ner till Göteborg på 28 min i ett jetplan, läggs in på Sahlgrenska och väntar nu på operation. Som förmodligen kommer bli på söndag (!!)
                                                     
Marie har även andra barn, som jag tror är med släkt och vänner, o hon skriver idag att hon bara legat vridit och vänt sig och inte kunnat sova för hon tänker på bäbisen hur det ska gå...kommer hon överleva(hemska tanke om hon inte skulle överleva!!!) hur hennes andra barn ska ta detta kommer dom klara av att mamma bara försvann ett tag visserligen är jag övertygad om att hon pratar med dom med dagligen....och hur det ska gå ekonomiskt.

Alla mycket jobbiga frågor önskar jag kunde ge råd men tror hon inte hon vill ha det...hon vill nog bara veta att vi tänker på henne och att vi bryr oss.
Och det gör vi Marie vi vill inte att nåt ont ska hända dig, underbara kvinna!

Men med mina tankar på Marie och hennes bäbis ( och hela familj för den delen) ska jag ut med min stor sessa och hjälpa henne få ut reklamen sen vidare på pump.

                                                            

Ciao Bao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: