jaha då kör vi

sitter här denna morgon och försöker nå migrationsverket så vi få vår Raffa att få bli kvar. Vi kommer gå all-in jag har ju kommit på att denna man inte är en så dum man ändå. Han har alltid sett efter mitt och mina barns bästa ....hur kan man inte känna kärlek till en sådan man?

Jag vet att detta kommer bli svårt eller inte lätt ska jag säga det låter mer positivt att säga så....men jag kommer gå in helhjärtat i allt detta med ansökningar och väntan och ALLT!!!!

Jag önskar bara att jobb kommer vara värt allt blod svett å tårar...Hur GALEN är jag då egentligen??? som går in fullt o helt in i ELDEN verkligen... men Raffa oavsett hur saker och ting går är värd det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: