hmmm

Har pratat med Susanna Zombory idag. Kvinnan som hyrde ut lägenheten på Bielkegatan 5a till oss. Hon vägrar betala tillbaka mina 2500kr som hon lovade mig. Jag berättade för henne att jag vill helst inte bråka med henne...orkar inte....vill inte att hon ska ha problem över 2500kr. Men jag, om jag inte får boende förlorar då ca 40.000kr på 2 månader på mitt dag jobb o mitt kvällsjobb...så jag har inte bara förlorat ett boende utan hela min inkomst och jag har två barn som jag måste försörja.
Hon skrek och skrek och skrek till slut sa jag att ok då måste jag väl gå vidare med avokaten då.....gör hur du vill...men du får inget av mig.
Ok Susanna nu är papperen skickade till juristen på hyresgästföreningen och Conny ska titta på det ska få höra om han kan hjälpa annars får Skatteverket ett litet tips om Susanna hur hon tjänar pengar utan att skatta!
Orkar inte sånt här skit men gört ändå...gör jag måste


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: