Forma din egen framtid!

Sitter och käkar frulle själv och tänker....att jag måste tänka mer positivt på min egen framtid. Alltid så mycket enklare att säga till andra att det kommer ordna sig men när jag säger det till mig själv så känns det inte alltid sån.
Jag har därför beslutat att bara tänka goda tankar om mitt liv och min framtid.
Så härmed är det beslutat att alla pengabekymmer kommer under 2012 första del av året kommer bli fixat. Skulder tillbaka betalda och mer pengar i lön så man slipper dra på en hundring dom sista två veckorna.
Kärleken är jag inte ens bekymrad över känns som mitt minsta problem även om den lyser med sin frånvaro, men känner även där att jag kommer hitta rätt eller kanske han kommer hitta mig och jag kommer slippa känna oro över sådant som jag tidigare känt oro av i tidigare förhållanden.
Barnen är så bra!! Dom önskar jag bara vidare framgång i livet och vet att dom kommer lyckas med allt dom tar sig an.
Hälsan är vår.....den är stark och bra inga problem alls nu eller EVER!
vart jag kommer hålla hus nånstans/ boende alltså....lämnar jag till framtiden att utvisa!
Men bra än så här kan det nog inte bli

2012 kommer bli ett superduper år med bara positiva och underbara händelser och stärkande vänskap och bara underbart leverne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: