Söndagen då allt hände....

....inte riktigt kanske men roligt har det varit.
Jag hade sen länge bestämt med Elin att jag skulle åka med på ett AMWAY möte och få höra lite om andra som håller på med AMWAY och lyckats. Det började med att en massa folk har droppat av och inte kunde komma. Elin var i extas varenda gång vi pratade om att åka " Fan nu har en till droppat av!!!! Till slut på dagen D så var det bara jag, Morgan, Elin, Patric och Elins bror Anton som skulle med av de 10 personer som stackars Elin hade bjudit in från början. Skit tråkigt när man har lagt när man lagt ner så mycket själ o hjärta på att få med folk o sen bara skiter dom i det, tyckte synd om henne men vet ju hur folk är. hmmmm....i alla fall sen började problemet hur vi skulle åka och hur vi skulle göra med bilar osv. Mattias som inte heller kunde komma med lät oss låna bilen så efter många om o men så beslöt vi att vi skulle åka gemensamt i Mattias bil till Halmstad, Tylösands Hotell och lyssna på Amwayarna o deras berättelser. Skit intressant o roligt möte....med små inslag av lite halleluja möte .....till o med gympa bjöd mötet...då vi skulle stå upp o klapp hundrafemtielva gånger TYP!..hahah
Men folk var glada o goa och dansade då folk presenterades o musik som "Im a survivor" med Destinys Child.
Hysteriskt roligt när en thailändsk kvinna gick upp skulle säga att hon var dubbel temposättare....o jag o pervo Morgan fick det till dubbel påsättare....var på hela 600 person klappade till hahahahahahha jisses....sjuka i huvet kan man tycka..men det lät väldigt lustigt det hon sa .....
Kändes jävligt skönt att åka därifrån för på slutet var det bara massa siffror och procent hit o dit och min lilla skalle hade fått nog med info som gjorde att siffrorna kändes som grekiska.
Vi fick åka i alla fall efter rabblandet av siffror o alla vägar bar oss till MAX o en grejt burgare där MUMS!!!!!!!!
Sen åkte vi hem...i vanlig ordning så bråkade jag o morgan över vägen hur man ska åka o köra...OVANLIGT!! släppte Elin, Patric o bror på centralen och körde hem till Kortedala. Raffer hade varit så rar o lagat mat och medans maten kokade på spisen så hade lilla J frisörskola på mig ...var mycket trevligt komma hem o bli så fint omhändertagen...nu ligger ja som en annan pascha på sängen och mår riktigt jävla bra!
KRAM till alla involverade...YOU KNOW WHO YOU ARE!!!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: