nytt slut...

...på ännu en vecka.
Gött mos!
Jag jobbar just nu två jobb och älskar verkligen alla jag jobbar med. Helt fantastiska människor UNDERBARA! och annorlunda.
På dagtid jobbar jag med:
Börje: en man som känner sig lite osäker men är en hyvens man med en stor potion humor. REDIG Göteborgare som har go humor och är en lite mysgubbe.

Berndt: En man av mycket kunskap en man som jag verkligen ser upp till för han kan så mycket är rolig, törr humor och är lugnet själv.

Lotta: en sprallig tjej precis som jag som har mycket humor och är ett jävligt redigt fruntimmer!

Marie: känner jag inte så mycket är nog rätt olik oss andra men verkar trevlig

Kvällarna spenderar jag med:

Elin: goaste, sötaste lilla bruden...inte så liten längre än mig ( om det är nåt att skryta med) jävla duktig på sitt jobb och en underbar och kär vän

Farbror Bavös: eller Rune som vi också kallar honom är en mycket orolig rund man som alltid har diverse sjukdomar på g ....plockar upp dom när dom behövs MYCKET hypokondrisk

Ingemar: en man som gärna vill vara i mittpunkt har ett behov av uppmärksamhet som jag aldrig sett på en 107 åring....eller hur gammal han nu e men go

Johan: vet inte så mycket om han men han ler stort och tycker om kineser och kina

Biggan: Hon tycker om allt som har med näthandel och internet verksamhet att göra ÄLSKAR spinglo och otäcka socker björnar ...nåt med bröstmjölk...mmm

Johan THE BOSS: Finns nog ingen som kan vara en bättre man eller chef i hela världen...en sån karl....händig, klok och rolig. Ja chefen e nog bäst på hela det bygget.

Livet e rätt gött nu...förutom att en peng eller två till skulle sitta fint för att inte prata om ett eget ställe att bo på.
All in good time i guess

Hursom helst nu ska ja snart få mat Raffer kockar i köket.....blir lite spicy kyckling o ris för ovanlighetens skull ( 5 dagen i rad nu, men kan inte klaga för jag lagar inte maten.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: