Jesus Kristus..

ja...så var det nog..mannen som jag pratade med idag sa sig ha börjat jobba på denna jorden långt före alla andra var födda det var därför han var så stor och duktig....och ätit middag med kungen på hans begäran....folk vill helt enkelt ha mig hos sig måste nog vara en trevlig man....men fortsätter han...man ska nog inte sätta mig på någon pedistal( nej vem fan har gjort det då tänkte jag...

Jaja vissa människor är väl bara såna inte vet jag om jag som privat person blev uppringd eller som i detta fallet en företagare...berätta för en säljare hur jävla duktig jag är....rik och vilka kändisar jag har haft middag med eller...bla bla bla

Jag har fortfarande inte fått


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: