GÖTEBORG......GÖTT

körde ner till Götet igen igår.....och trodde det skulle vara skitjobbigt med tanke på de mil som skulle köras 39mil o några kilometer....men det gick som på räls stannade inte förräns informationsplatsen utanför göteborg för att höra vart Raffer var. Plockade upp Raffer i Bellevue sen åkte vi till Kortedala och fick GÖTT käk. Efter vi ätit så var det dags att träffa gänget på stan.....GUDARS SKYMNING vad jag har saknat dom!!!! Gänget är Elin, en underbar kvinna med massor av humor o insikt och kärlek blir glad bara av att tänka på henne, Mattias en GALET rolig man som bara får en att skratta såååååå mycket av alla berättelser och historier som han varit med om .....SUSHI historien ska man absolut be om när man träffar Mattias den storyn gott folk är värd att höra om o om o om igen(fnissar av bara själva tanken på denna story), Morgan min lilla kompis från skolan, en översexuell man som bara lustar över alla mörka män (speciellt om de har lite extra kött på benen och en kanelbulle i byxan....förklarar bullen senare). Morgan hade även med sig Stefan och Marcel som jag träffat en gång...Stefan alltså Marcel var det första gången ja träffade.
Det är så jävla roligt när jag o Elin ska träffas för vi är alltid sena....10 minuter är liksom en standard.
Vi träffades på hotellet hos Mattias ( Grand Hotell Opera där han jobbar) o det är såååååå gött när man kommer in och alltid får höra hur fin man är o en bamsekram som får en att känna som hela världen är vacker och snäll.
I alla fall kom dit först kissade och kramades med Mattias...nej fel ordning.....kramades sen kissade.
Sen kommer underbara Elin som man bara måste ÄLSKA! VI hade inte mer än hunnit satt oss ner förrens det kom in en kvinna.....obetydlig tydligen för kommer inte ens ihåg namnet på henne.....hmmmm :-/
Hon har jobbat med Mattias och hon satte sig började berätta om sin vän IDA som skulle komma som tycker om cityshhhhooootchhhh fint ska det vara tydligen....inte shorts utan shooootcccchhh. Fick reda på rätt snabbt att vi skulle bli fler. Jag i min enfald tänkte ok blir väl hon o den där Ida. Men när Ida kommit och vi hälsat så kom det in ett till gäng bimbos. Jag vet att det är elakt men det var vad dom va BOMMMM!!! BIMBOS! Ida var betydligt mycket trevligare än den första.....va i helvette hette hon.......i alla fall jag o Elin satt storögt och kolla på dessa kvinnor vara så där ypperligt kvinnliga som en del är och förolämpa varandra o varandras val av partner vare sig det är "tidsfördriv" som hon utan namn sa eller riktig pojkvän som man träffat 2 gånger på fyllan eller en man som ropar BOM! vid varje uttalande...hahaha
Jag fann dessa kvinnor rätt TRÅKIGA!!!!! NEJ!!! SKITTRÅKIGA...PISSTRÅKIGA PÅ GRÄNSEN TILL RETARDED dom är säkert super trevliga och roliga men ABSOLUT INGA som jag skulle vilja umgås med igen.....jag tycker mer om RIKTIGA KVINNS...:D
I alla fall Morgan är försenad som ALLTID!!!!!!!!
Konstiga människor i alla fall...tur att Morgan kom så att jag o Elin fick umgås med dom i stället (mer våran sort). Vidare från hotellet gick vi till Dubliner. Javiss ja glömde Mushi...underbara man som Mattias jobbar med....han är så go o snäll o rolig....vi fick en superduper smoothie av han med Svea Vodka i såååååååååååååå god!
TACK MUSHI!!
I alla fall vi hade jättekul alltid roligt när jag är hit....jag o raffer åkte hem efter Dubliner, Morgan, Stefan o Marcel gick vidare till Babar och spelade bort lite pengar. På väg hem satt när vi satt på spårvagnen så satt en man som helt plötsligt bröt ut i skrik och skallade biljettautomaten...han slog o slog...vidare mot Kortedala där vi skulle av så fortsatte han att skalla automaten och slog den med knytnäven...plötsligt vänder han sig om o skriker bakåt i vagnen tänkte ojoj...men sen hörde ja dom bakom mig säga att han var tydligen pojkvän till en av folket som stod bakom oss när tjejen gått av så pratade karlarna om att han trodde att hon var hans flickvän och han blev bara värre o värre skrek mer o mer o mer....var rätt glad när jag fick gå av vagnen o han åkte vidare. Hur kan man vara så arg att man skallar en automat i spårvagnen förstår inte?!?!?!
Glad att han inte sprang bak i vagnen där vi satt o började slåss för det var nog inte långt ifrån.
 Nu ska Tant Teres vila en stund sen är det dags att åka iväg o köpa lite mat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: